Upravljanje stambenim zgradama
Želimo predstaviti našu uslugu upravljanja i održavanja nekretnina i upravljanje zajedničkom pričuvom stambeno-poslovnih zgrada za koju smo registrirani prema odredbama Zakona o vlasništvu i drugim stvaranim pravima (NN 91/96, 68/98, 137/99, 22/00, 73/00, 114/01, 79/06, 141/09, 146/08, 38/09, 153/09).
Kao ugovorni upravitelj, suvlasnicima stambenih i stambeno-poslovnih zgrada, u sklopu odgovornog i uslužnog upravljanja, osiguravamo upravljanje i održavanje zajedničkih dijelova zgrada prema najvišim standardima, a sve na temelju primjene znanja i praktičnih vještina.
Prednosti naše ponude
U sklopu redovnog upravljanja zgradama, ističemo samo neke prednosti naše ponude:
- otvaranje posebnog žiro-računa zgrade, čime je odvojeno poslovanje poduzeća od sredstava zajedničke pričuve svake stambene zgrade;
- potpuno otvoreno poslovanje, redovita i ažurna financijska izvješća, uz korištenje telefonskog i internetskog bankarstva (po želji svaki predstavnik suvlasnika ima izravni uvid u račun pričuve u banci);
- niski troškovi upravljanja i održavanja – vlastiti majstori na cijelom području RH
- dežurstvo za hitne intervencije HELP DESK - Call centar, svaki dan 0 – 24 h (tel., faks., e-adresa)
- izvođenje svih vrsta popravaka i radova na održavanju zgrada;
- druge dodatne usluge i dobave za zgradu (čišćenje stubišta, hortikulturni radovi, zimska služba, dobava opreme i inventara, ostali specijalizirani servisi i usluge...);
- stručni pregled zgrade;
- preventivno održavanje objekta kako bi se smanjili troškovi održavanja;
- izrada godišnjeg i/ili višegodišnji program upravljanja i održavanja;
- izrada troškovnika i stručna tehnička pomoć (ing. graditeljstva, elektrotehnike, strojarstva);
- osiguranje zgrade kod renomiranih osiguravajućih društava;
- vlastita pravna služba za pravne savjete te stručna pomoć pri izradi svih potrebnih dokumenata.